Björn Borg prekės ženklo istorija
Bjorn Borg tai Švedijos prekės ženklas, pavadintas Bjorno Borgo, kuris laikomas vienu geriausių tenisininkų istorijoje, laimėjusiu 11 Didžiojo kirčio turnyrų, vardu.
Praėjus metams po karjeros pabaigos, 1984-aisiais, buvo sukurta pirmoji Bjorno Borgo kolekcija, kurios pagrindinis dizaineris buvo Rohdi Heintzas. Kolekcija daugiausia buvo paremta sportine apranga, tačiau drąsesnis ir agresyvesnis požiūris lėmė, kad po kelerių metų prekės ženklas pateko ir į „apatinių drabužių pasaulį“.
1989 m. laikomi oficialiu Bjorn Borg prekės ženklo sukūrimu. Be paties tenisininko, tarp įkūrėjų taip pat buvo Andersas Arnborgeris ir Louise Hildebeck. Tais laikais apatiniai buvo laikomi tik apsaugine apranga, o didžiosios daugumos gaminių fasonai buvo konservatyvūs ir senamadiški. Andersas Arnborgeris, norėdamas įvesti keletą pokyčių atgaivinant šią pramonę, pradėjo svarstyti galimybę sukurti tobulas trumpikes.
Dizaineris sukūrė drąsią ir nuostabią apatinio trikotažo koncepciją. Taip buvo sukurtas ikoninis modelis Bjorn Borg 3201. Iš pradžių proveržio sprendimai nesulaukė didelio dėmesio, tačiau prekės ženklo užsispyrimas galiausiai atnešė rezultatų, nes trumpikės tapo vis populiaresniu vyriško apatinio trikotažo elementu.
Įmonės plėtra
90-ųjų pradžia buvo puikus kokybiškų, patogių apatinių klestėjimo laikotarpis. Ažiotažas Švedijos rinkoje buvo geras laikas plėstis į užsienio rinkas. Taip Bjorno Borgo apatiniai iškeliavo į Daniją, Norvegiją, Australiją, Olandiją ir Belgiją.
Svarbus prekės ženklo plėtros momentas buvo 2000-ieji, kai buvo sukurta nauja, spalvinga apatinio trikotažo linija, pavadinta „fun“. Pastaraisiais metais prasidėjo grįžimo prie savo šaknų procesas, o grįžus į Stokholmą imtasi veiksmų kuriant populiariausią prekės ženklą aktyviems sportininkams.