Prekės ženklo istorija
Puma – tai aprangą, avalynę ir sporto aksesuarus gaminanti Vokietijos įmonė, kurią 1948 metais įkūrė Rudolfas Dassleris. Dassleris anksčiau bendradarbiavo su broliu Adolfu, kuris įkūrė „Adidas“ prekės ženklą.
Puma visame pasaulyje žinomas dėl savo inovatyvių produktų, kurie itin mėgstami sportininkų ir fizinio aktyvumo mėgėjų. Šis prekės ženklas asocijuojasi su patogiais sportiniais bateliais, kurie suteikia stabilumo ir komforto bėgimo, treniruotės ir kitos veiklos metu.
Puma apibūdinimas
Puma taip pat išsiskiria rūpinimusi natūralia aplinka. Įmonė vykdo įvairias su aplinkos apsauga susijusias iniciatyvas, tokias kaip ekologiškų medžiagų naudojimas gamyboje, šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimas ir vandens išteklių apsauga.
Įdomus faktas yra tai, kad Puma nuo pat gyvavimo pradžios turi pumos formos logotipą. Šis simbolis tapo vienu iš labiausiai atpažįstamų prekių ženklų pasaulyje.
Pumos sąsaja su tenisu
Puma turėjo nemažai bendro su tenisu. Aštuntajame ir devintajame dešimtmečiuose Puma buvo viena didžiausių teniso žaidėjų inventoriaus ir drabužių gamintojų. Daugelis jų, įskaitant Ilie Năstase, Björną Borgą, Guillermo Vilas ir Martiną Navrátilovą, per rungtynes dėvėjo Puma gaminius.
1974 m. Puma išleido savo pirmąjį teniso batelių modelį „Puma Match“. Šie batai tapo labai populiarūs dėl savo unikalaus dizaino ir patogumo. Devintajame dešimtmetyje Puma tęsė savo veiklą teniso srityje, pristatydama naujus batų modelius, tame tarpe „Puma Court Star“ ir „Puma California“, kurie taip pat sulaukė tenisininkų pripažinimo.
Šiandien Puma ir toliau siūlo platų su tenisu susijusių gaminių asortimentą, įskaitant batus, drabužius ir aksesuarus profesionaliems žaidėjams ir mėgėjams.