K-Swiss pradžia
„K-Swiss“ 1966 m. įkūrė du broliai šveicarai – Artas ir Ernie Brunner. Jų tikslas buvo sukurti avalynės prekės ženklą, daugiausia dėmesio skiriantį tenisui, kuris buvo jų aistra. Kurdami pirmuosius sportbačius broliai įkvėpimo sėmėsi iš teniso bei ... slidinėjimo.
Prekės ženklo kūrimas
Dešimtajame dešimtmetyje prekės ženklas labai išaugo, kai buvo gerokai padidintas rinkodaros biudžetas ir pasamdyti specialistai iš kitų didelių kompanijų, tokių kaip Procter ir Gamble. Rezultatai netruko pamatyti – 1993 metais „Footwear News“ žurnalas geriausiais metų batais pripažino „K-Swiss SI-18 International“ teniso batų modelį. Įmonė garsėja kūrybišku požiūriu į rinkodaros veiklą. Puikus pavyzdys – bendradarbiavimas su itin populiariu serialu „Breaking Bad“ arba reklaminės kampanijos su verslininkais – Karen Civil, Ben Baller ir Natalie Ellis.
K-Swiss ambasadoriai
K-Swiss buvo arba vis dar yra siejamas su žinomiausiais teniso žaidėjais:
• Anna Kurnikowa
• Gael Monfils
• Fabio Fognini
• Cameron Norrie
• Julija Putincewa
• Ludmiła Samsonowa