Nemokamas pristatymas nuo 129 €
Nemokamas pristatymas nuo 129 €
Grąžinimas iki 30 dienų
Grąžinimas iki 30 dienų
Virš 17.000 prekių
Virš 17.000 prekių

BOSS x Matteo Berrettini

Uždaryti filtrus
  •  
nuo iki
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Jūsų pasirinkimas:
3 3
Pasirinktai paieškai nerasta rezultatų! Pakeiskite filtravimo parametrus.
IŠPARDAVIMAS
Sportinės trumpikės vyrams BOSS BoxerBr 24 Logo - black
Sportinės trumpikės vyrams BOSS BoxerBr 24 Logo - black

Sportinės trumpikės vyrams
BOSS BoxerBr 24 Logo - black

16,90 €
31,00 €
Sutaupote 45%
Pasiekiami dydžiai:
Pasiekiami dydžiai:
3 3

Hugo Boss prekės ženklo ištakos

Hugo Boss tai įmonė, kurią 1924 m. įkūrė Hugo Ferdinandas Bosas. Iš pradžių įmonei sekėsi ne itin gerai, o dėl užsakymų trūkumo ji užsidarė praėjus vos keleriems metams po įkūrimo. 1930 metais prekės ženklas nusprendė viską pradėti iš naujo, o jo specialybė buvo kokybiškų vyriškų kostiumų siuvimas.

Eugeno Holy įmonės perėmimas ir plėtra

1948 metais Hugo Bossas mirė, o įmonės įpėdiniu tapo jo žentas Eugenas Holy. Holy nusprendė tęsti įmonės tradiciją, išlaikydamas vyriškų kostiumų gamybą. 1960-ieji tai laikotarpis, kai prekės ženklas tapo atpažįstamas visoje Europoje, o gėdinga jo praeitis buvo pamažu pamiršta. 1967-ieji buvo itin svarbūs, nes įmonės valdybos pirmininkais tapo Hugo Boso anūkai - Jochenas ir Uwe Holy. Būtent jiems valdant įmonė daugiausia dėmesio skyrė savo įvaizdžio atnaujinimui, taip pat ėmėsi daug svarbių bendradarbiavimo ir reklaminių kampanijų, kurių dėka prekės ženklas stabilizavo savo pozicijas tarptautinėje mados rinkoje.

Būtent tada buvo galima pastebėti išaugusį rinkodaros veiklų skaičių,  prekės ženklo ambasadoriais tapo keli Formulės 1 vairuotojai, o taip pat populiarus aktorius Sylvesteris Stallone. Negana to, įmonė nusprendė sutrumpinti pavadinimą, kad geriau susitapatintų su užsienio klientų ratu. Nuo tada įmonė vadinosi „Boss“.

Kostiumai tai dar ne viskas

Prekės ženklas vis greičiau ėmė suprasti, kad verta plėsti verslą ir įžengė į laisvalaikio drabužių rinką, taip pat į kosmetikos rinką. Dešimtajame dešimtmetyje įmonė nusprendė grįžti prie pradinio pavadinimo „Hugo Boss“, o turima produkcija apėmė dar daugiau įvairių linijų gaminių – nuo ​​formalių iki sportinių.

BOSS x Matteo Berrettini

„Boss“ prekės ženklas taip pat pažymėjo savo buvimą teniso rinkoje su kolekcija, kurią sukūrė kartu su italų tenisininku Matteo Berrettini. BOSS x Matteo Berrettini linijoje yra ne tik teniso drabužių gaminių, bet ir tokių, kurie puikiai tiks už korto ribų. Iš kitų kolekcija išsiskiria išraiškingu charakteriu, dinamiškomis liniomis ir įdomiomis spalvomis. Verta paminėti, kad visi gaminiai pažymėti specialiai paruoštu logotipu.

Įdomus aspektas yra ir tai, kad dalis pajamų, gautų BOSS x Matteo Berrettini kolekcijos pardavimo, skiriama teniso labdaros iniciatyvai, remiančiai Italijos vaikus iš „sudėtingų“ šeimų.

Jūs pateikiate užsakymą ES registruotos įmonės vardu, todėl mūsų parduotuvėje kainos Jūsų užsakymui rodomos be PVM. Atlikę užsakymą, kartu su prekėmis gausite sąskaitą-faktūrą su priskaičiuotu 0% PVM.